среда, 4 декабря 2013 г.

o picatura de adevar

-Ce faci?
-Sunt bine.Stau.
-Ce mai nou pe la tine?
-Totul ok!
NUUUU,,,, Minciuni,minciuni si iar minciuni,, ma simt mai franta ca niciodata simt sa cerul s-a desprins de pamint si planetele nu isi mai fac circuitul obisnuit,,,, Vorbe ,vorbe si iar vorbe,,ma intreb cand o sa va saturati sa vorbiti,, Nu va ghinditi chiar ca cuvintele jignesc? Rau ,rau si iar rau,,E chiar atat de greu sa protejezi persoana iubita,, Sa inveti ca omul nu e creat ca sa faca numai rau? Vise ,vise ,vise ,,Nu mai sunt,Le-ati inabusit sub nisipul fierbinte,, Nu,nu ai voie sa visezi,, Realitatea e prea cruda ca sa iti permita asa ceva,, Negru,negru ,negru,, Totul incet incet se coloreaza in negru,,Chiar si putinele raze de lumina ce au ramas in curind vor invinse,, Lacrimi,lacrimi,lacrimi,, Curg neincetat si fara motiv,,Parca vreau sa zimbesc,,dar fata mi-e inghetata,, Iubire,iubire,iubire Am nevoie doar de o picatura ca sa sparga gheata din sufletul meu si sa coloreze surul ce se afla acolo,, Am cautat peste tot, dar nu am gasit,, Oare nu am cautat unde trebuie sau nu mai e ?? Iubesc deci exist ,spunea marele poet N.Vrettakos, Dar noi nu mai putem spune ca existam,,Gata,, Asta e,, Suntem niste trupuri prinse intr-o joaca numita rutina,, Oare putem schimba asta??


Комментариев нет:

Отправить комментарий