воскресенье, 8 декабря 2013 г.

Simplitate,,,,

Stau si navighez pe internet,,Am gasit un status care m-a inspirat :вот что за время? про секс не стыдно говорить, а про чувства стыдно,, Si stau acum si ma intreb:De ce mi-a fost sortit sa traiesc intr-o epoca in care totul degradeaza...Unde sunt vremurile celea cind totul parea, dar si era simplu?? Petrec destula vreme pe ask,,Stiti ce am observat? La mesajul de stare majoritatea va-ti pus inaltimea,virsta ,greutatea,,, Pe cine intereseaza asta? Adica,,poate ca in ziua de azi acestea sunt primele informatii care cineva doreste sa cunoasca inainte de a te cunoaste pe tine,,, Parca totul se strica in jurul meu si eu nu pot face nimic ca sa opresc situatia,, Peste tot oameni falsi,,Prietenia si iubirea care pina acum erau in majoritatea cazurilor lucruri neconditionate acum au si ele niste reguli,,niste reguli absurde,, Cautam un film bun ca sa-mi treaca timpul si am dat peste un film: ''Adore'' .Sunt lucruri care nu au sens,, Ok,, mereu am fost pentru ca o persoana sa faca tot ce are nevoie ca sa simta bine,,Dar orikum sunt unele reguri ale naturii,care astazi le incalcam fara nicio rusine,,Am citit raspuns unui baiat la intrebarea: Cum este pentru tine fata ideala? .Mai mult decit jumatate din raspuns a fost despre imbracaminte pe care o va avea fata aceea si despre faptul ca el doreste ca toti sa o invidieze,,pentru voi o relatie este doar ceva pentru care o sa va invidieze ceilalti??Nu,,este ceva mult mai mult,,Cind esti cu o persoana ii oferi toata energia pozitiva a ta ,,Ii deschizi lumea ta ,,Ii faci loc linga tine,, Impartasesti tot ce simti cu el,, DA,,,,Asa este o relatie,,sau mai bine spus asa ar trebui sa fie,, Astazi nici nu poti incerca sa ai incredere in cineva,,findca lumea noastra are la temeliile sale tradarea si minciuna,,Sunt obosita de ceea ce vad in jurul meu,,Toata falsitatea asta duce la tristetea fiecarui dintre noi,, Acum stau si sunt franta de ceea ce simt,de ceea ce vad, de faptul ca nu pot schimba ceva din situatia actuala,,,Acum vreau doar o persoana care sa ma inteleaga sa-i spun ceea ce simt,,sa nu mai tin in mine,,,Haideti sa fim simpli ,,sa cerem lucruri simple de la ceilalti ,,sa nu mai degradam,,,Incearca sa schimbi ceva in aceasta lume! Fii TU schimbarea pe care vrei sa vezi in lume,,




Комментариев нет:

Отправить комментарий